Wiosna z SN61

Mniej wiecej 15 Jan 2001 14:23:15 GMT, "Piotr Piwarski"

Cytat:Pomorskie Towarzystwo Miłośników Kolei Żelaznych organizuje w dniach 10 i 11 marca przejazd wagonem motorowym SN61-183 po następujących trasach:
10.03.2001 Stargard Szcz.-Pyrzyce-Myślibórz-Kostrzyn-Gorzów Wlkp.
11.03.2001 Gorzów Wlkp.-Krzeszyce-Gorzów Wlkp.-Baczyna-Gorzów Wlkp.

Informacje i zapisy:
Wojciech Lemański 0-608 220 444 lub 0-58 303...

Więcej przeczytasz pod adresem:
http://www.kolej.pl/news/imprezy/0115_152522.html



No, duzo wiecej to nie. Mianowicie:

Cytat:Organizatorzy zastrzegają sobie prawo odwołania imprezy w przypadku małej liczby chętnych.



A nie, przepraszam, jeszcze numer telefonu dokonczony. I drugi numer:

Cytat:[...] 71 72
Paweł Ple niar 0-58 6 711 710



Ten pierwszy dzien toby mnie rajcowal. Ile to ma kosztowac i o ktorej
odjezdzac?

 

Zrywanie połączeń po 1,5 min


(ciach)
 siPomijam sprawe jakosci i dlugosci linii telefonicznej, do ktorej
 simodemy takie nie sa przystosowane. Preferowana dlugosc linii
 sito 1200-1800 m. Ja mam prawie 5 km do centrali i na popularnych
 simodemach, glownie wewnetrznych, wiecej jak 14400 mi sie nie udalo.
 siHeSk
Modem wewn. Zoom Comstar 28800.
Do Gorzowa WLKP. po szumiacej, ale nie za bardzo, nosnej, max. wynegocjowal
mi 26400, przy probach za granice do USA roznie, ale rzecz dziala sie
jednego dnia, do USA (na jeden z ilus-tam numerow BBSow tf.) nie chcialo
wiecej, niz 21600, mimo usilnych prob. Zaraz potem sprobowalem do Kanady,
gdzie trafilem na "mniej cyfrowo" brzmiace lacze, poszlo jak burza 28800.
Po laczach cyfrowych w kraju niemal zawsze 28800.
Powyzej 14400 na wewnetrznych nie poszlo ? Moze translacja na Kolegi
pentakoncie miala zbyt "mocne" tlumiki, a moze wyposazenie abonenckie, jakby
pomierzyc, nie jest symetryczne do gleby ? Dociekac mozna dlugo, przyczyny moga
byc rozne, a i tak czasem mozna sie spotkac ze zjawiskiem, ze mimo
nienajlepszego lacza, polaczenie pojdzie bezproblemowo na najwiekszej
szybkosci... To wszystko nie do konca jest tak, jak mowia madre podreczniki.
Ja np. mam na linii lekki, prawie nieslyszalny, przydzwiek 50 Hz, a zadne
polaczenie mi z tego powodu nie padlo. Moze mam taki czuly sluch ?
S awek SP5SJT.

Net-Tamer V 1.10.1  - Test Drive

Rachunki bankowe TPSA


Cytat:
za pozno.



    W Gorzowie Wlkp. odwalili lepszy numer. Zamiast rachunków telefonicznych
jak zawsze, każdy dostaje list polecony o formacie A4!!!

    W środku znajdują się 4 kartki tegoż samego formatu..

na pierwszej bzdety w stylu: "TP S.A. ma przyjemność poinformować państwa o
uruchomieniu nowoczesnego systemu opłat za swoje usługi. [..] rachunek
zawiera I N D Y W I D U A L N Y   N U M E R    K L I E N T A  dzięki czemu
wpłata zawsze jest prawidłowo zaksięgowana."

na drugiej faktura, a na 3 i 4 rozliczenie takie samo jak na dotychczasowym
rachunku tj.
ile jednostek za co itp.

    Nie ma dołączonego żadnego blankietu wpłat, jedynie nr rachunku w BH w
W-wie. Już widzę te różne babcie i nie tylko latające z pytaniem co one mają
z tym zrobić.

Dodam, że faktura, która na pocztę dotarła 18-go (data ze stempla
pocztowego) ma termin płatności do 21-go. Tylko pogratulować...

Co z ta poczta glosowa

Od połowy sierpnia TP S.A. oferuje swoim klientom na terenie Zakładów
Telekomunikacji w Poznaniu, Gorzowie Wlkp. i Kaliszu usługę

poprzez indywidualną Skrytkę Głosową. Posiadanie Skrytki
Głosowej oraz odsłuchiwanie nagranych informacji z własnego aparatu jest
bezpłatne. Usługa Poczty Głosowej adresowana jest do
abonentów cyfrowych central telefonicznych posiadających aparaty
telefoniczne z wybieraniem tonowym.

przypadku gdy osoba dzwoniąca nie zastanie abonenta w
domu lub jeśli będzie on zajęty rozmową telefoniczną. Możliwe jest

poprzez pominięcie powitania pozostawionego przez jej właściciela
(umożliwia to naciśnięcie przycisku # ).

sprawdzenie zawartości Skrytki Głosowej z innych aparatów
telefonicznych w kraju zapłacimy według obowiązującej taryfy TP S.A., a z
zagranicy według obowiązującej taryfy w danym kraju.

Klient może uaktywnić opcję powiadamiania telefonicznego o nowych

określonej przez abonenta porze dnia Skrytka Głosowa będzie informowała

Aby uruchomić usługę Poczty Głosowej należy telefonicznie lub osobiście
skontaktować się z jednym z Biur Obsługi Klienta TP S.A. na
terenie ZT w Poznaniu, Gorzowie Wlkp. lub Kaliszu, w których można uzyskać
niezbędne informacje. W Poznaniu TP S.A. uruchomiła
także dwa numery bezpłatne, pod którymi można uzyskać informacje o usłudze
Poczty Głosowej:

 

Do abonentów ERY

hmm co powien czas zmieniaja muzyczki kiedys pod tym numerem byla inna muza
a teraz leci muppet show

jestem z Gorzowa

Cytat:
| Z telefonu Ery (tylko abonament) można zadzwonić pod testowy numer
099099
| (jest bezpłatny) i posłuchać fragmentu (ok. 1min, loop) muzyczki.
Okazuje
| się, że muzyczki te są różne w różnych regionach kraju, np. we Wrocławiu
| słyszę kawałek "Hotel California", a w Ostrowie Wlkp. "Angie" Stonesów.
| Podobno w okolicach zakopanego leci Metallica.
[ciach]

Na Pomorzu Zachodnim w okolicach Kołobrzegu słyszę jakieś reggae,
jakaś baba drze mordę jak w gospel trochę - "C'mon Everybody".
Cały kawałek trwa z 6 sekund i jest zapętlony, a Ty piszesz że loop ma 1
minutę... Gdzie ?
    Czy 099099 nie ma przypadkiem czegoś wspólnego z reklamami podczas
rozmów ? Może to jest ten prefiks do odsłuchiwania reklam,
i Era testuje sprzęt ?

pozdrowienia



Ukradli chamy

Cytat:

VStrzal w leb i ukryc zwloki.zlodzieja to jedyne skuteczne
Vrozwiazanie.

 Rozwiązanie jest  B A N A L N E. IMEI zapisywany w ROMie i
 KONSEKWENTNE blokowanie numerów skradzionych aparatów przez sieci
 (wszystkie - globalna "czarna lista"). Tylko że nikomu na tym nie
 zależy.



Tylko, zeby tego IMEI nie dalo sie tak latwo zmienic.
Bo to o czym piszecie to przeraza, strach wyjac telefon gdzies w miescie.
Naszczescie w Gorzowie Wlkp. jeszcze nie zaobserowowalem tego zjawiska. Ale
zawsze jak ide do miasta to wylaczam dzwonek telefonu i wlaczam wibracje....

czy pol.128 to podwojna ilosc impulsow ?

Cytat:
| Przed chwilą dzwoniłem do BOK-u TPSA (Gorzów Wlkp.)
| Miły pan z obsługi zdziwił się informacjami na stronach TPSA

Czuje sie winny. Jakbym nie zapytal to pewnie
dalej bys placil 2 razy mniej.Zeby tylko nie przyslali
korekcji wstecz. :)

Robert Wojciechowski



Nie musisz czuć się winny. Firma płaci :-) W domu nie stać mnie jeszcze na
ISDN.

Ale powracając do sprawy:
Przed chwilą (Poniedziałek 8.30) zadzwonił do mnie pracownik BOK-u TPSA
Gorzów Wlkp., który ponoć wyjaśnił całą sprawę:
Połączenie na numer 0202422 kosztuje - przy wykorzystaniu 2 kanałów - 0,23
PLN
brutto za 3 minuty połączenia. Stwierdził też że na stronach WWW TPSA
pojawił się błąd i mają to poprawić. Sam dowiedział się tego od jakiś ludzi
z TPSA z Poznania.

Jeśli ktoś chce tam zadzwonić to podaję numer telefonu: (61) 8698512

Zastanawiam się tylko czy za kilka dni nie dowiem się, że jest wręcz
przeciwnie ;-)

==============================================
                                   Pozdrawiam
                   Sławomir Partyka ICQ 14712133
==============================================

czy pol.128 to podwojna ilosc impulsow ?

Cytat:( ) Ale powracając do sprawy:
Przed chwilą (Poniedziałek 8.30) zadzwonił do mnie pracownik BOK-u TPSA
Gorzów Wlkp., który ponoć wyjaśnił całą sprawę:
Połączenie na numer 0202422 kosztuje - przy wykorzystaniu 2 kanałów - 0,23
PLN
brutto za 3 minuty połączenia. Stwierdził też że na stronach WWW TPSA
pojawił się błąd i mają to poprawić. Sam dowiedział się tego od jakiś ludzi
z TPSA z Poznania.

Jeśli ktoś chce tam zadzwonić to podaję numer telefonu: (61) 8698512

Zastanawiam się tylko czy za kilka dni nie dowiem się, że jest wręcz
przeciwnie ;-)



Jest przeciwnie za każdy kanał płaci się osobno!Był kiedyś taki błąd w
billingu, że system odrzucał podwójne rekordy (z tego samego numeru ISDN za oba
kanały), ale to już jest poprawione - przynajmniej w TPSA Okręg Katowice

czy pol.128 to podwojna ilosc impulsow ?

Cytat:
( )
Ale powracając do sprawy:
Przed chwilą (Poniedziałek 8.30) zadzwonił do mnie pracownik BOK-u TPSA
Gorzów Wlkp., który ponoć wyjaśnił całą sprawę:
Połączenie na numer 0202422 kosztuje - przy wykorzystaniu 2 kanałów - 0,23
PLN
brutto za 3 minuty połączenia. Stwierdził też że na stronach WWW TPSA
pojawił się błąd i mają to poprawić. Sam dowiedział się tego od jakiś ludzi
z TPSA z Poznania.

Jeśli ktoś chce tam zadzwonić to podaję numer telefonu: (61) 8698512

Zastanawiam się tylko czy za kilka dni nie dowiem się, że jest wręcz
przeciwnie ;-)



... z cennika usług ISDN świadczonych przez TP S.S.
Tabela 3a. Opłaty za połączenia miejscowe i strefowe z sieci ISDN do sieci
teleinformatycznych (0~20)
... Połączenia miejscowe i strefowe ... 0,23 zł za 3 minuty

...objaśnienia:
1. Opłaty za połączenia określone w rozdziale 3 (patrz wyżej) odniesione są do
czasu zajętości jednego kanału logicznego B. W przypadku jednoczesnego zajęcia
wiekszej liczby kanałów B opłata proporcjonalnie wzrasta np. dwukrotnie w
przypadku zajęcia dwóch kanałów.

Koniec cytatu.
Pozdrawiam.
p.s.
jeżeli naliczają ci jak za jeden to się ciesz dopóki się nie zorientują.

9393

Cytat:    Czy wam też przy dzwonieniu na ten BEZPŁATNY numer też teletakse
nabija?
Tzn. po zakończniu połączenia z tym numerem *43# podaje mi ilość impulsów
różną od zera. Moja strefa numeracyjna (95)729xxxx (Gorzów Wlkp.). Być
może
zależy to od centrali...



Tak, i moim zdaniem jest to bez sensu. Ale w postprocesingu wycinaja te
impulsy, wiec na rachunku polaczenia te beda bezplatne.

Dlaczego bez sensu? Wyobrazmy sobie, ze chcemy na 9393 reklamowac blokade
windykacyjna telefonu - i.... pozamiatane: wszystkie (platne!) wychodzace sa
zablokowane....

9393


|     Czy wam też przy dzwonieniu na ten BEZPŁATNY numer też teletakse
nabija?
| Tzn. po zakończniu połączenia z tym numerem *43# podaje mi ilość
| impulsów różną od zera. Moja strefa numeracyjna (95)729xxxx (Gorzów
| Wlkp.). Być
może
| zależy to od centrali...

Tak, i moim zdaniem jest to bez sensu. Ale w postprocesingu wycinaja
te impulsy, wiec na rachunku polaczenia te beda bezplatne.

Dlaczego bez sensu? Wyobrazmy sobie, ze chcemy na 9393 reklamowac
blokade windykacyjna telefonu - i.... pozamiatane: wszystkie (platne!)
wychodzace sa zablokowane....

RE: Wydaje mi sie ze 9393 jest platne 1 impuls za polaczenie.
-------
Pozdrawiam
URY

[pr] Kontrole w MZK prowadzą teraz dwie firmy

Cytat:
| Firma Dike z siedzibą w Płocku mieści się przy ul. Nad Wartą nr 7,
| tel. 287-860,
| [...]
|  A może 268 7860 - bo w Płocku podobnie jak w całej Polsce są już
| 7-cyfrowe numery telefonów i zaczynają się od 26 i 36.
| A tak BTW to czy jest w Płocku ul. Nad Wartą - wszak Płock nad Wisłą
| leży?

W Płocku raczej nie ma takiej ulicy. Ale w Gorzowie jest - uliczka
wzdłuż zajezdni MZK ma taką nazwę.



Dziennikarz GW namieszał. Na stronie internetowej MZK jest dokładniejsza
informacja:
Firma Dike DIKE spółka z o.o. z siedzibą w Płocku ul. Królewiecka 75,
telefon: (0-prefix-24) 366-82-88 - Gorzowskie biuro oddziału DIKE Sp. z o.o.
mieści się w Gorzowie Wlkp. ul. Nad Wartą 7, numer telefonu - 7 287 860.

Pzdr
Jacek Sobota

>> woj. lubuskie

Cytat:Witam !!
Jestem nowy,ale polece 2 warsztaty w moim województwie :

Pierwszy : Blacharka - Lakiernictwo - Paweł Stojanowski , 66-460 Witnica, Białczyk 31.
(Młody chłopak który zna się na rzeczy,maluje jak stary wyga... ) tel. 600 272 059

Drugi : Auto Serwis Jarosław Szymaniak - 66-400 Gorzów Wlkp, ul. Myśliborska 21/20D
(Serwis praktycznie samego Bmw,moge polecic,kolega robił kapitalke silnika - MIODZIO) tel. 504 838 087

Jeszcze raz z czystym sumieniem polecam te dwa warsztaty!!!
Pozdrowienia!
_________________
Qbic



Aktualny numer telefonu do Jarka Szymaniaka:

507 424 808

Numery telefonów

05 Grudnia 2005 09:58
Zmiana sposobu wybierania numerów lokalnych

Od dzisiaj (5 grudnia 2005 r.), zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 14.07.2005 r. w sprawie planu numeracji krajowej dla publicznych sieci telefonicznych (Dz. U. Nr 145,poz.1215), zmienia się sposób wybierania numerów lokalnych (czyli miejscowych i strefowych). Przed każdym połączeniem lokalnym należy wybierać zero, numer kierunkowy, a następnie numer abonenta.
Numery kierunkowe:
Biała Podlaska 0 83
Białystok 0 85
Bielsko Biała 0 33
Bydgoszcz 0 52
Chełm 0 82
Ciechanów 0 23
Częstochowa 0 34
Elbląg 0 55
Gdańsk 0 58
Gorzów Wielkopolski 0 95
Jelenia Góra 0 75
Kalisz 0 62
Katowice 0 32
Kielce 0 41
Konin 0 63
Koszalin 0 94
Kraków 0 12
Krosno 0 13
Legnica 0 76
Leszno 0 65
Lublin 0 81
Łomża 0 86
Łódź 0 42
Nowy Sącz 0 18
Olsztyn 0 89
Opole 0 77
Ostrołęka 0 29
Piła 0 67
Piotrków Trybunalski 0 44
Płock 0 24
Poznań 0 61
Przemyśl 0 16
Radom 0 48
Rzeszów 0 17
Siedlce 0 25
Sieradz 0 43
Skierniewice 0 46
Słupsk 0 59
Suwałki 0 87
Szczecin 0 91
Tarnobrzeg 0 15
Tarnów 0 14
Toruń 0 56
Wałbrzych 0 74
Warszawa 0 22
Włocławek 0 54
Wrocław 0 71
Zamość 0 84
Zielona Góra 0 68

Obowiązek wprowadzenia zamkniętego planu numeracji dotyczy wszystkich przedsiębiorców telekomunikacyjnych i powinien zostać wykonany do dnia 31 grudnia 2005 r.

źródło www.mtib.gov.pl

Prasówki

[Gorzów Wielkopolski] Dodatkowe autobusy w godzinach szczytu

W godzinach szczytu gorzowskie autobusy są tak zatłoczone, że część pasażerów zostaje na przystankach. Od stycznia ma to się zmienić, bo MZK wprowadza nowy rozkład jazdy.

Od 2 stycznia zmienią się rozkłady siedmiu linii, m.in 104, 124, 126 i 127. Między godz. 13 a 17.30, czyli w czasie szczytu, zatłoczone autobusy linii 104 i 126 kursować będą co 13 minut, a nie jak dotąd 15. Pojazdy z numerami 124 i 127, które do tej pory jeździły co pół godziny, teraz pojawiać będą się na przystankach co 26 minut. - Dokładamy po jednym autobusie na każdą linię - mówi dyrektor MZK Roman Maksymiak.

Wszystkie cztery linie prowadzą przez osiedle Górczyn i łączą tę dzielnicę z centrum i osiedlem Staszica. Na zatłoczone autobusy pasażerowie skarżyli się od dawna. Najgorzej było na przystankach przy Arsenale, hotelu Mieszko i naprzeciwko Łaźni. Autobusy odjeżdżały nabite ludźmi, a część pasażerów musiała czekać na następny kurs.

MZK tłumaczyło się brakiem taboru. W tym roku zakład dokupił za 3 mln zł 15 niskopodłogowych MAN-ów. Ostatnie cztery przyjechały do Gorzowa przed świętami i już wyjechały na trasy. W sumie MZK ma już 76 pojazdów. - Teraz sytuacja w autobusach się poprawi, choć na pewno nie będzie idealna - mówi dyrektor Maksymiak.

Szczegółowy rozkład jazdy znajdziemy na stronie http://www.mzk-gorzow.com.pl oraz pod bezpłatnym, całodobowym numerem telefonu 9285.

artykuły w necie

Cytat:Dosiu, znam, przeszliśmy te miejsca. O nich piszę. Szkoleń nie ma, ale masz rację, że możnaby było napisać, że jest potrzeba ich organizacji.
I w tym momencie zastanowiłam się, że ja w moim mieście nie znam nikogo kto miałby dziecko z adhd. W szkole mojego dziecka mówią, że był kiedyś taki przypadek... Wśród znajomych też nie... Może u nas ich nie ma poprostu . A dobrze byłoby znaleźć chociaż parę osób z podobnym problemem. Tylko jak? Dzwonić po szkołach? Przecież w PPP powinni mieć najlepsze informacje...
A swoją drogą tak już jest, że jak masz podane gotowe to jest znacznie łatwiej niż samemu przecierać szlaki. Przyznaję.

Żonodreptaka,
Gorzów Wlkp - 280 km, Szczecin - 380 km, Koszalin - 370 km, Poznań trochę lepiej 120 km.
To duże odległości.

Ale pewnie podsumujecie, że umiem tylko narzekać...



A może by tak utworzyć w Twoim mieście stowarzyszenie?

Napisz ogłoszenie, że pragniesz utworzyć stowarzyszenie i szukasz rodziców dzieci z ADHD i innymi dysfunkcjami. Wywieś w PPP i podaj tam swój numer telefonu. Musisz się tylko uzbroić w cierpliwość bo koniec roku szkolnego nie jest najlepszym czasem na takie "ruchy". Zapewne nie jesteś jedyna matka z takimi problemami. Te inne mamusie i też pewnie szukaja pomocy i wsparcia.

Na początek możecie stworzyć grupę wsparcia dla rodziców i na jej podstawach utworzyć stowarzyszenie.

Pomyśl nad tym

Kogoś na pewno znajdziejsz - a razem raźniej

Pytanie

Witam,
Jestem tutaj nowy.

Mam takie małe pytanie, mianowicie szukam trenera MT w Szczecinie lub w Poznaniu.

Proszę o polecenie mi kogoś i w miarę możliwości numer telefonu do danej osoby, bądź jakąś inna formę kontaktu.

Chciałem zaznaczyć ,że ja jestem z Gorzowa Wlkp., ale ponieważ nie ma tutaj żadnej szkoły MT i pewnie nie będzie. Muszę szukać w tych 2 miastach. Dlatego wyjątkowo zależy mi na waszej pomocy.

Pozdrawiam

Szukam rodziny

Witam Nazywam sie Anna. Poszukuje mojej siostry ktora zoostala adoptowana. Zabrali ja do gorzowa wlkp z nowej soli. Nazywa sie Magda Pakula
Nie wiem czy mieszka w polsce czy zagranica
Biologicznymi rodzicami sa Grazyna Pakula i Ryszard Pakula mieszkaja w nowej soli
Prosze o kontakt ze mna o to moje gg
3070037
moj numer telefonu
00491701791154
Obecnie mieszkam w Niemczech jeszcze raz prosze o kontakt ze mna

Pokaz SPN w Gorzowie Wlkp. - Anda i Myalla zapraszaja!!!

Kochane Dziewczyny!

L'AZUR i EFECTUS łącząc swoje siły serdecznie zapraszają wszystkie Pasjonatki Pięknych Paznokci na kameralny pokaz SPN Nails,

28 czerwca 2008r., sobota, godz. 10:00,

który odbędzie się w Gorzowie Wielkopolskim w siedzibie EFECTUS,
przy ulicy Kombatantów 34 (Watral I pietro)

W trakcie pokazu:

- zaprezentujemy wszystkie dostępne produkty do stylizacji żelem i akrylem, a także produkty pomocnicze

- rozwiejemy wszelkie wątpliwości dotyczące aplikacji produktów

- pokażemy, jak łączyć produkty, aby efekt zachwycił Wasze klientki

- oprócz teorii, będzie również praktyka Wink

♥ „Klasyka na 100 sposobów, czyli french w różnych wcieleniach”
♥ „Wiosna ze wschodu, czyli nie taki zły Russian jak go malują”
♥ „Wiosenne innowacje, czyli zabawa z akrylem 3D”
♥ „Błyszcząca panna młoda, czyli wykorzystanie błyskotek”

W przerwie zaprosimy do stylowej restauracji na pyszny obiad!

Przewidujemy również zakupy z niespodzianką!!

Dla Uczestników pokazu piękne dyplomy uczestnictwa!!

Koszt pokazu: 30zł.
Rezerwacje prosimy zgłaszać pod numerem telefonu 501 761 998
Ograniczona ilość miejsc!

Osoby prowadzące:
Anna Matusiak - Anda - EFECTUS
Magdalena Kowalska - Myalla - L'AZUR

[ Dodano: 2008-06-18, 16:10 ]

Poczta Glosowa w TP S.A.

Poczta Głosowa w Poznaniu

Od połowy marca TP S.A. oferuje swoim klientom na terenie Zakładów
Telekomunikacji w Poznaniu, Gorzowie Wlkp. i Kaliszu usługę

poprzez indywidualną Skrytkę Głosową. Posiadanie Skrytki
Głosowej oraz odsłuchiwanie nagranych informacji z własnego aparatu jest
bezpłatne. Usługa Poczty Głosowej adresowana jest do
abonentów cyfrowych central telefonicznych posiadających aparaty
telefoniczne z wybieraniem tonowym.

przypadku gdy osoba dzwoniąca nie zastanie abonenta w
domu lub jeśli będzie on zajęty rozmową telefoniczną. Możliwe jest

poprzez pominięcie powitania pozostawionego przez jej właściciela
(umożliwia to naciśnięcie przycisku # ).

sprawdzenie zawartości Skrytki Głosowej z innych aparatów
telefonicznych w kraju zapłacimy według obowiązującej taryfy TP S.A., a z
zagranicy według obowiązującej taryfy w danym kraju.

Klient może uaktywnić opcję powiadamiania telefonicznego o nowych

określonej przez abonenta porze dnia Skrytka Głosowa będzie informowała

Aby uruchomić usługę Poczty Głosowej należy telefonicznie lub osobiście
skontaktować się z jednym z Biur Obsługi Klienta TP S.A. na
terenie ZT w Poznaniu, Gorzowie Wlkp. lub Kaliszu, w których można uzyskać
niezbędne informacje. W Poznaniu TP S.A. uruchomiła
także dwa numery bezpłatne, pod którymi można uzyskać informacje o usłudze
Poczty Głosowej:

                                              0-800 160 800
                                              0-800 160 880

Pozdrawiam!

(Go) Nocnym tramwajem po Gorzowie

Info: za Robertem Furmanem, który dodaje jednocześnie, że termin odbycia się
imprezy może ulec delikatnej zmianie

Gorzowski Klub Miłośników Komunikacji Miejskiej ma zaszczyt zaprosić
wszystkich miłośników komunikacji miejskiej na nocną impreze pod hasłem
"Nocnym tramwajem po Gorzowie" Impreza odbędzie się z 27 na 28 sierpnia br.
Przejazd jest organizowany z okazji 25-lecia utworzenia i zlikwidowania
tramwajów nocnych w Gorzowie jak i również 30-lecia wagonów z serii 105N. W
imprezie będzie uczestniczyć pojedynczy wagon 105Na. Przejazd zostanie
zakończony grillem.
Najlepszym połączeniem w celu dojazdu do Gorzowa bedzię połączenie kolejowe
(odj. z Poznania: pociąg pospieszny 14:50 z przesiadką w Krzyżu, przyjazd do
Gorzowa o 17:02, cena biletu normalnego 2kl. 30,03zł; pociąg osobowy 15:00 z
przesiadką w Krzyżu, przyjazd do Gorzowa o 17:39, cena biletu 18,60zł) do
stacji Gorzów Wlkp. Główny.
Plan imprezy:
17:00 - podstawienie autobusu Solaris Urbino 12 pod Dworcem PKP.
18:00-21:00 - wycieczka autobusem po Gorzowie (ok. 35km) oraz
charakterystyka obiektów znajdujących sie po drodze.
21:00 - przyjazd na zajezdnie. Poczęstunek, zwiedzanie zajezdni.
22:30 - przejście na pętle tramwajową Wieprzyce(ok. 150m)
23:00 - Rozpoczęcie imprezy "Nocnym tramwajem po Gorzowie"
4:00 - Zakończenie imprezy oraz przejazd autobusem w miejsce grillowania.
Będzie możliwość powrotu pociągiem o 6:26 w kierunku Krzyża(przyj. 7:41 z
przesiadką do Poznania(przyj. 9:35) lub według uznania późniejszym
pociągiem(18:24) lub innym środkiem lokomocji.
Na trasie przejazdu autobusu i tramwaju bedzie sie znajdowało wiele
fotostopów które umożliwią wykonanie zdjęć.
UWAGA!
Chętne osoby które chcą wziąść udział w imprezie są proszone o wysłanie na

dane osobowe (Imię, Nazwisko, adres zamieszkania, PESEL, data urodzenia) w
celu ubezpieczenia na czas trwania imprezy(ubezpieczenie darmowe).

Pytania co do imprezy proszę kierować pod numer telefonu 0-505 137 597

Wszystkich serdecznie zapraszamy!!
Gorzowski Klub Miłośników Komunikacji Miejskiej

INTER-CARS ... Ogólnopolski Dystrybutor części zamiennych

Miło mi poinformować wszystkich, iż udało mi się po negocjacjach porozumieć z ..chyba największym Dystrybutorem w Polsce części zamiennych - Inter-Cars'em - w sprawie udzielenia dla Mitsumaniaków rabatu w wysokości 29% (wg mnie dość przyzwoitego) na kupowane u nich części do naszych autek.

Inter-Cars ma swoje siedziby w takich miastach jak: Bełchatów, Biała Podlaska, Białystok, Bielsko-Biała, Błonie, Bydgoszcz, Ciechanów, Częstochowa, Elbląg, Ełk, Gdańsk, Gdynia, Gliwice, Głogów, Gniezno, Gorzów Wlkp, Grudziądz, Inowrocław, Janki, Jaworzno, Jelenia Góra, Kalisz, Katowice, Kędzierzyn-Koźle, Kielce, Kłodzko, Komorniki, Konin, Koszalin, Kraków, Krosno, Kutno, Legionowo, Leszno, Lublin, Łomża, Łódź, Mrągowo, Nowy Sącz, Nowy Targ, Olsztyn, Opole, Ostrołęka, Ostróda, Ostrów Wlkp, Piła, Poitrków Tryb., Piekary Śl., Płock, Poznań, Pruszków, Racibórz, Radom, Rybnik, Rzeszów, Siedlce, Skierniewice, Słupsk, Sochaczew, Sosnowiec, Stargard Szcz, Szczecin, Tarnów, Toruń, Tychy, Wałcz, Warszawa, Wieliczka, Włocławek, Wodzisław Śl., Wrocław, Września, Wyszków, Zamość, Zawiercie, Zduńska Wola, Zielona Góra
Dokładne adresy z numerami telefonicznymi znajdziecie tutaj

Na ich stronie internetowej, jest dostęp do CENNIKA DETALICZNEGO ... najłatwiej szukać części po kliknięciu w eKatalog i wybraniu marki Mitsubishi, a następnie naszego modelu auta. Od uzyskanych w wyświetlanym cenniku cen detalicznych, uzyskujemy przy zakupie, tak jak napisałem na wstępie - 29% upustu.

W momencie zakupu, aby uzyskać Mitsumaniakowy Rabat należy się powołać na nr klienta: 230948, oraz dodatkowo okazać naszą Kartę Klubowicza.

Potrzebuje książki telefefonicznej Gorzowa Wlkp.

Mam wielką prośbe. Potrzebuje numer telefonu osoby z Gorzowa Wielkopolskiego.
Szukałem w internetowej książce ale nie znalazłem.
Jeśli ktoś miałby papierową wersje prosze o kontakt na PM lub GG9457071.

Stasiak - kowal potrzebny numer telefonu

Witam Pilnie potrzebuje numeru telefonu do tego Pana z Człopy badz numer do innego kowala ktory dojezdza w okolice Gorzowa wlkp.
Pozdrwm

Kupuję legalną wersję rozkładu HAFAS :)

Cytat:

| No to może ktoś mi wreszcie odpowie czym się różni wersja na CD-ROM za 50
| zł.
| od wersji sieciowej? Czy obie można bezpłątnie aktualizować przez
| internet?

Obie mozna bezplatnie aktualizowac. Roznica polega na tym, ze wersja
sieciowa daje Ci licencje na kilka maszyn.

http://www.tktelekom.pl/index.php?id=102&ppid=214



    Właśnie dzisiaj przebywałem trudną i wyboistą drogę zamawiania hafasa
drogą wysyłkową.
Jak zwykle na PKP, musi to być droga długa i wyboista....

Dzwonię pod warszawski numer TKTelekomu:

- ja nie wiem, ale podam panu numer pod którym panu wszystko powiedzą.

Wykonuje drugi telefon:

- tak można zamówić wysyłkowo, zaraz podam panu adres e-mail, na który wyśle
Pan zamówienie
- a nie można zamówić telefonicznie?
- nie, zamówienie musi być pisemne listem, e-mailem, albo faxem
- to proszę podać ten e-mail
- pan chwilę zaczeka, bo nie pamietam ja te kropki były
    [2 minuty przewracania papierów słyszane w słuchawce]
  ...o już mam rozkladjazdy [małpa] tktelekom.pl
  ... proszę podać nam swoje dane adresowe, wyślemy fakturę, którą pan
opłaci i wtedy wyślemy rozklad jazdy.
- a nie mozna zrobic przelewu, a Wy poprostu przyślecie fakturę z hafasem,
jak robi to większość firm?
- no niestety tak się nie da

krótkim czasie odpowiedź.:

-----------------------------------------------------------------------------
Pana Zamówienie zostało przyjęte do realizacji, proszę o podanie Pana Nr NIP
niezbędnego do wystawienia faktury.

Cytat:----- Original Message -----

Sent: Monday, December 12, 2005 9:32 AM
Subject: zamówienie

Chcę nabyć elektroniczny rozkład jazdy pociągów na rok 2005/2006, drogą



pocztową. Podczas rozmowy telefonicznej, zostałem poinformowany, że mam
podać na ten adres e-mail swoje dane adresowe, na które zostanie wysłana
faktura do opłacenia. W związku z tym podaje swoje dane adresowe i proszę o
informacje, na temat dalszej realizacji zamówienia.
Cytat:

Zamawiam wersję ERJP na jedno stanowisko (CD-ROM) w cenie 49,95 (brutto).



Wg cennika ze strony:
Cytat: http://www.tktelekom.pl/index.php?id=102&ppid=214

Moje dane adresowe:

Marcin Wasilewski
Dunikowskiego 8a/8
skr. poczt. 866
66-400 Gorzów Wlkp. 15



--------------------------------------------------------------

Nie wiem po co Paniom mój NIP (osoby fizycznej), ale dla spokojności podałem
go, wszak co mi tam. Na tego e-maila już odpowiedzi nie dostałem i czekam co
się będzie dziać dalej :D

Pod 9393 odsylaja do budki telefonicznej !

Cytat:No wiesz... Do BOK Dialogu dodzwonisz sie z kazdego telefonu (0801, 071-z
komorek).
Myslalem ze w tepsie jest pdobnie... Mialem prawo myslec, stad zdziwienie.



bok jak nazwa wskazuje to biuro obslugi klientow

nie przyszlych klientow, tylko klientow

wiec po co umozliwiac dzwonienie do bok na numer skrocony z innej sieci ?

jest ku temu tylko jeden powod - aby zglosic awarie

awarie polegajace na calkowitej niemoznosci korzystania z tefonu zdarzaja
sie, ale rzadko

dla takich przypadkow powinien byc numer dostepny z dowolnej sieci

jesli nie ma, to mozna na tepse najezdzac

ale nie zgodze sie z argumentem, ze tepsa ma dawac ogolnodostepny i darmowy
numer dla nie-klientow, ktorzy chca sie dowiedziec, jak oddac his-a

Cytat:Pewnie nic nie mogla zrobic. Niejmniej swiadczy to o wizeruknu firmy gdzie
do BOKow dodzwonisz sie tylko z telefonow tepsy. No i ten splawik: Idz pan
do budki........ Mozna bylo uzyc stu innych argumentow. Fakt niedaleko
mnie
stoi budka telefoniczna, ale Dialogu !



no i jak to swiadczy o wizerunku firmy ?

kobieta ma przed soba komputer

w komputerze ma ksiazke telefoniczna

jej jedyne zadanie to informacja o numerach

mogla Ci powiedziec "panie, ja tylko udzielam informacji o numerach, spadaj
pan"

Cytat:Bez przesady!
To nigdzie nie mozna sprawdzic godzin urzedowania, uzyskac informacji
gdzie
zdac HISa ?



nigdzie, tzn. w ilu miejscach probowales sie dowiedziec ?

gdzie oprocz informacji o numerach zadzwoniles ?

masz internet ?

po nntp widac, ze piszesz z lubuskiego

prosze bardzo, wchodze na strone tepsy, placowki TP, i stoi jak byk:

BOK

Zielona Góra, Plac Słowiański (docelowo Rydza Śmigłego)
Godziny otwarcia: pn.-pt. 9.00-17.00

Telepunkty

Żagań ul. Warszawska 1a 68-100
Telefon: 68-3670519
Fax: 68-3772879
Godziny otwarcia: pn.-pt. 10.00-18.00
sob. 10.00-14.00
Gorzów Wielkopolski ul.Sikorskiego 123 66-400
Telefon: 95-7203813
Fax: 95-7205605
Godziny otwarcia: pn.-pt. 10.00-18.00
sob. 10.00-10.14
Nowa Sól Pl. Wyzwolenia 4 67-100
Telefon: 68-3564999
Fax: 68-3879261
Godziny otwarcia: pn.-pt. 10.00-18.00
sob. 10.00-14.00
Słubice ul. Jedności Robotniczej 12 69-100
Telefon: 95-7508120
Fax: 95-7508151
Godziny otwarcia: pn.-pt. 10.00-18.00
sob. 10.00-14.00
Zielona Góra Al. Niepodległości 10 65-048
Telefon: 68-3224465
Fax: 68-3224567
Godziny otwarcia: pn.-pt. 10.00-18.00
sob. 10.00-14.00

i jakby bylo malo, jeszcze bezplatny numer: 0-800 100 800

ech, po prostu pisac szkoda

loksim

ORANGE: pytanie do PH/konsultantów/pracowników

Witam

Miałem niedawno dziwną sytuacje. Mama ma dwa numery tel. Chciałem przenieść z mamy konta jeden numer na siebie (zrobić cesję). Oczywiście wszystkie rachunki były płacone na czas. Poszliśmy więc do salonu firmowego, a tam dowiedziałem się, ze muszę mieć zaświadczanie z firmy o zatrudnieniu.
Więc zdobyłem wymagane dokumenty z dwóch firm, gdzie pracuję oraz zabrałem ze sobą umowę zlecenie(do II 2008 roku) z 3ciej firmy i wróciłem z mamą do tego samego salonu.

Poniżej treść jednego z tych zaświadczeń (drugie jest identyczne, tylko dane inne):
Cytat:
Zielona Góra XX xxxxxxx 2007 r.

Zaświadczenie

Firma XZY zaświadcza, że Andrzej _____ zamieszkały ul. ___________ w Gorzowie Wlkp. jest zatrudniony na 1/2 etatu o wynagrodzeniu miesięcznym XXXX zł. brutto.
Powyższe zaświadczenie wydaje się na prośbę zainteresowanego.

Z poważanien

Główna księgowa       Prezes Zarządu



Data była z dnia poprzedzającego 2gą wizytę w salonie.

Co się okazało - dokumenty są złe! Bo nie jest napisane, że AKTUALNIE JESTEM ZATRUDNIONY. Bo przecież w dniu wizyty w salonie mogłem zostać zwolniony. Nie pomogło tłumaczenie, że przecież gdyby było napisane, że AKTUALNIE JESTEM ZATRUDNIONY - to i tak mógłbym być naprawdę zwolniony.

Nie pomogło też tłumaczenie, że ONA (ta konsultantka) nie dała mi wzorcowego pisma podczas poprzedniej wizyty. Nie powiedziała też nic poza "potrzebuję zaświadczenie o zatrudnieniu".

Więc wyszedłem wkurzony i pojechałem do innego salonu, gdzie sprawę załatwiłem bez problemu.

Pytania:
1) Czy podczas 1wszej wizyty konsultantka nie powinna dać mi wzoru zaświadczenia o zatrudnieniu?

2) Czy wklejona treść jest dobra czy zła

3) Czy konsultantka nie powinna wspomnieć mi o wyciągu z mojego konta z ostatnich 3 m-cy Jeśli tak - to czy ORANGE ma prawo chcieć ode mnie wglądu do mojego konta Czy wystarczyły by na wyciągu same wpłaty z zakładów pracy (nikt nie musi wiedzieć ile przesyła mi np. ciocia z ameryki )

4) Czy osoba mająca 27 lat na karku nie może wziąć telefonu na abonament (ok 70 zł.) bez żadnych dokumentów? Chyba nie może. Choć i to jest dziwne - bo student na legitymację szkolną, chyba może. Piszę chyba, bo do końca nie wiem, ale będąc studentem miałem telefon na abonament w IDEI. Wystarczyła legitymacja studencka i dowód. A jak wiadomo to pierwsze zdobyć to, żaden problem.

5) Gdzie najlepiej napisać skargę na tą konsultantkę Do kierownika salonu i gdzie jeszcze Ja nie odpuszczę. Specjalnie pojechałem w tygodniu do domu (120 km w jedną stronę). Przez konieczność szukania innego salonu straciłem jedno ważne spotkanie -$.

Na koniec dodam, że cesja została dokonana i nikt w Warszawie tych dokumentów nie zakwestionował.

Dzięki za wszelkie odpowiedzi

Szkolenie: Ochrona informacji niejawnych i danych osobowych

LUBUSKI OŚRODEK SZKOLENIOWY

Adres Biura: 66 – 407 Gorzów Wlkp. 9 ul. Walczaka 25

Tel. (095) 733 23 39, tel./fax. (095) 733 23 40

e-mail:losgorzow@op.pl

Konto: PKO BP II O /Gorzów Wlkp. 46 1020 1967 0000 8302 0004 5757

LOS –S-58/2004

OCHRONA INFORMACJI NIEJAWNYCH I DANYCH OSOBOWYCH SZKOLENIE DLA FIRM OCHRONY OSÓB I MIENIA

Termin: 3 lipca 2004 (sobota)

Adresaci: Pracownicy firm ochrony

Cel: W ostatnim okresie weszło w życie wiele nowych przepisów, które w znaczny sposób zmieniły dotychczasowe zadania pracowników firm ochrony w zakresie ochrony tajemnicy służbowej. Ustawa o ochronie informacji niejawnych, ustawa o ochronie danych osobowych oraz ustawa o dostępie do informacji publicznej to podstawowe akty prawne, z którymi powinny zapoznać się osoby zatrudnione w firmach ochrony. Wspomniane przepisy nakładają na kierowników tych firm obowiązek przeszkolenia i wydania stosownych zaświadczeń. W związku z wykonywanymi czynnościami, wspomniani pracownicy bardzo często mają dostęp do informacji stanowiących tajemnicę służbową, której ujawnienie może spowodować naruszenie prawnie chronionego interesu jednostki organizacyjnej lub obywatela.

Program:

OCHRONA INFORMACJI NIEJAWNYCH

Definicja informacji niejawnej

Rodzaje informacji niejawnych

Zasady wytwarzania i przechowywania dokumentów niejawnych

Zasady upoważniania do dostępu do informacji niejawnych

Obowiązki pracownika w przypadku dostępu do informacji niejawnych

Zarządzenia wewnętrzne w firmie regulujące ochronę informacji niejawnych

wykaz informacji

wykaz stanowisk

szkolenia

postępowanie sprawdzające

Odpowiedzialność karna za ujawnienie tajemnicy służbowej

PRZEPISY USTAWY O OCHRONIE DANYCH OSOBOWYCH

Definicje danych osobowych

Zarządzanie wewnętrzne w firmie regulujące ochronę danych osobowych

regulamin użytkowania sprzętu i oprogramowania służącego do przetwarzania danych osobowych

Sposób postępowania w sytuacji naruszenia ochrony danych osobowych

Prawa osób, których daane dotyczą

Obowiązki administratora danych

Odpowiedzialność karna za ujawnienie danych osobowych

Zasady udostępniania danych osobowych służbom w trakcie wykonywania czynności operacyjno-rozpoznawczych (upoważnienia)

Prawo autorskie do programu przysługuje Ryszardowi Andruszczakowi
Uczestnicy szkolenia otrzymują zaświadczenia o ukończeniu szkolenia

Wykładowca: Ryszard Andruszczak – praktyk, specjalista z zakresu przepisów o ochronie informacji.

Miejsce: Lubuski Ośrodek Szkoleniowy, Gorzów Wlkp., ul. Walczaka 25
/Dojazd spod dworca PKP i PKS tramwajem linii 1 (7 przystanków) lub taksówką ok. 10 zł/
(Proszę wysiąść na przystanku przy hotelu “Gorzów” (dawny “Stilon”) i poruszać się wzdłuż torów tramwajowych (kierunek Gdańsk) mijając po prawej stronie budynki Stilonu, stację benzynową Shell oraz firmę Onninen, za którą znajduje się Lubuski Ośrodek Szkoleniowy)

Czas trwania: od 10.00 do 15.00

Koszt: Opłata za udział w szkoleniu wraz z materiałami, obiadem oraz poczęstunkiem kawowym wynosi od osoby 140 zł

Zgłoszenia uczestnictwa na dołączonej KARCIE ZGŁOSZENIA prosimy kierować na adres:
Lubuski Ośrodek Szkoleniowy
skrytka pocztowa 1019
66-407 Gorzów Wlkp. 9
lub faksem: (095) 733 23 40 lub mailem: losgorzow@op.pl
Ewentualnej rezygnacji prosimy dokonywać faksem nie później niż na 2 dni przed terminem rozpoczęcia szkolenia.

Lubuski Ośrodek Szkoleniowy przyjmuje zgłoszenia i udziela informacji telefonicznie pod numerem (095) 733 23 39 w godzinach 8.00 – 16.00.

4 operator PLAY

Pewnie już słyszaliście że w tym roku ma wkroczyć czwarty operator GSM oto trochę szczegółów:

Play (dawniej Project4) - jedna z czterech sieci telefonii komórkowej w Polsce, której operatorem jest P4.

Play jest cyfrową siecią telefonii komórkowej, wykorzystująca między innymi pasmo: UMTS 2100. Miedzynarodowe oznaczenie sieci to 260-06.

Data planowanego rozpoczęcia działalności została przesunięta z ostatniego kwartału 2006 na pierwszy kwartał 2007. Jak podaje operator, zmiana ta jest spowodowana utrudnieniami w otrzymywaniu pozwoleń na budowę stacji bazowych. Obecnie otrzymano 36 pozwoleń, podczas gdy z momentem startu sieć chce posiadać około 500 własnych stacji bazowych. Operator złożył wniosek do UKE o przedłużenie terminu wypełnienia zobowiązań koncesyjnych.

8 czerwca 2006 operator sieci Play podpisał umowę z operatorem sieci Plus firmą Polkomtel o dostępie telekomunikacyjnym (tzw. roaming krajowy). W jej wyniku przyszli klienci Play uzyskają dostęp do połączeń głosowych, usług SMS i transmisji danych świadczonych za pośrednictwem sieci GSM należącej do Polkomtela.

Początkowo sieć Play skupi się na kliencie indywidualnym i chce trafić ze swoją ofertą do atrakcyjnej grupy klientów czyli młodych ludzi w wieku 25-30 lat, posiadających już własne dochody, aktywnych i otwartych na nowe technologie. Oferowane będą usługi głosowe, wiadomości tekstowe i pewne usługi skrojone na miarę polskiego klienta, muzykę, wiadomości. W 2007 Play chce pozyskać około 0,4-0,5 mln abonentów. Do 2009 większość klientów Play mają stanowić użytkownicy abonametowi, później przeważać mają klienci usługi prepaid.

Na przełomie 2006 i 2007 roku operator zaangażował 20 tysięcy użytkowników do testowania możliwości nowej sieci, głównie w Warszawie i Trójmieście, gdzie sieć dysponuje już własnymi stacjami bazowymi. Uczestnik testu (testujący) to osoba fizyczna zakwalifikowana do udziału w Teście, która podpisała z P4 umowę o Testowanie Sieci Telekomunikacyjnej P4. Każdy uczestnik testu dostał nowoczesny, multimedialny telefon: Samsung Z370 lub Motorola V3xx wraz z aktywacją.

Dodatkowymi przywilejami dla testujących są:

* 150 zł miesięcznie do wykorzystania na wszystko, do wszystkich i o każdej porze,
* bezpłatne połączenia między uczestnikami Nadchodzi4,
* bezpłatne surfowanie po sieci Internet (do 10MB),
* bezpłatne surfowanie po stronie nadchodzi4.com (do 30MB),
* zwrot pieniędzy na konto za treści multimedialne,
* 100 extra SMS,
* 100 extra wizytówek SMS/MMS do wysłania z Internetu z nowym numerem telefonu.

Istnieją też przywileje dla osób, które nie zakwalifikowały się do fazy testowej, jednak będą one dostępne dopiero po wejściu usługi na rynek):

* możliwość wybrania i zarezerwowania złotego numeru,
* 50 minut miesięcznie na rozmowy, przez pierwsze 3 miesiące,
* wyjątkowy świat multimediów w Twoim telefonie.

Jak twierdzi operator, w terminie do 30 kwietnia 2007 osobom testującym zostaną zaproponowane oferty oparte o standardowe usługi telekomunikacyjne oraz dodatkowe oferty promocyjne: postpaid lub prepaid.

Sieć przygotowuje się także do testów roamingowych.

Lista miast, w których ruszy sieć Play:

Etap pierwszy:

* Górnośląski Okręg Przemysłowy
* Kraków
* Łódź
* Poznań
* Szczecin
* Trójmiasto
* Warszawa
* Wrocław

Etap drugi:

* Bydgoszcz
* Częstochowa
* Kalisz
* Kielce
* Lublin
* Opole
* Rzeszów
* Toruń

Etap trzeci:

* Białystok
* Bielsko-Biała
* Gorzów Wielkopolski
* Nowy Sącz
* Olsztyn
* Radom
* Rybnik
* Tarnów
* Zielona Góra

(źródło: wiki.pl)

I Zlot "Desantowiczów" 14-16.12.2007 Gorzów Wlkp

Komenda Hufca Gorzów Wlkp
ma zaszczyt zaprosić na I Zlot Desantowców, który odbędzie się 14-16.12.2007 roku w Gorzowie Wlkp ( baza rajdu zostanie podana pożniej na maila osobom ,które się zgłoszą)
ZLOT ODBEDZIE SIĘ BEZ WZGLEDU NA ILOŚĆ ZGŁOSZONYCH OSÓB I WARUNKI ATMOSFERYCZNE:)

Zlot przeznaczony jest dla Drużyn Specjalnościowych i Grup Specjalnościowych , dla harcerek i harcerzy , których interesuje specjalność proobronna( od strzelectwa po Survival,sporty walki, techniki linowe,, paintball. ASG, po nurkowanie i skoki spadochronowe) a sami nie działaja w tej specjalności. Serdecznie zapraszamy przedstawicieli innych specjalności:) oczywiście zapraszamy przedstawicieli wszystkich pionów :)

Komende Rajdu stanowią 3 osoby:)
Komendant Rajdu: Pwd Przemysław Pierzchlewicz HR
Kwatermistrz Zlotu: ćwik Tomasz Kowalczyk
Sekretarka Zlotu : Tropicielka Agnieszka Kwapisz

Wpisowe na Zlot wynosi 8zł i jest płatne na miejscu, każdy musi posiadać ubezpieczenie:) ekwipunek każdego harcerzy, który jest nam ogólnie wszystkim znany( mile będzie widziane dodatkowe uzbrojenie typu hełmy, maskowanie, karabiny na kulki i wszelakie nowinki techniczne, które umożliwiaja sprawniejszy desant na pole walki:)

Do wykonania przez zlotem są 3 zadania przedzlotowe
- przygotować słowną prezentacje swoje ekipy bądz siebie samego jeżeli, ktoś sam przyjedzie a nie z Drużyną bądz Grupą
- ekipa bądz osoba pod koniec swojej prezentacji musi zaśpiewać piosenke harcerską, turystyczna albo patriotyczną
- przygotować scenkę o specjalności w jakiej się działa.. w przypadku braku specjalności scenka ma zawierać zainteresowania danej ekipy lub osoby

Organizator zapewenia wrzątek do posiłków, obiad w sobotę, nocleg, niesamowite preżycia i nie zapomnianą harcerską zabawę:)

Celem zlotu jest integracja środowisk harcerskich , kultywowanie etosu Szarych Szeregów, propagowanie działania w specjalnościach i zapoznanie się z losami Żołnierzy Armii Krajowej

W sobote odbędzie sie Test Desantowicza na których składać się będzie 12 zadań
- pompki
- brzuszki
-małpi gaj
- pajączek
- rzut granatem
-tor Rangersa
- piewsza pomoc
- strzelanie z wiatrówki
- tor chemiczny
- telefony polowe
- azymuty
- techniki samoobrony w sztukach walki

Program Zlotu

PIĄTEK 14.12.2007
do 19.00- przyjazd i zakwaterowanie
19.00-20.00- kolacja
20.00- apel inauguracyjny
20.30-21.30- prezentacja Drużyn/ harcerzy
21.30-22.30- świeczowisko" Szare Szeregi"
22.30- toaleta wieczorna
23.00- cisza nocna

SOBOTA 15.12.2007
7.00- pobudka i toaleta poranna
7.30 - śniadanie
8.00-16.00- test "Desantowca"
16.00-17.00- obiad
17.00-19.00- spotkanie z Żołnierzami Armii Krajowej
19.00-20.00- kolacja
20.00-22.00- prezentacja scenek
22.00- wyniki Testu" Desantowca"
22.30 -toaleta wieczorna
23.00- cisza nocna

NIEDZIELA 16.12.2007
7.00- Pobudka i tolaeta poranna
7.30- śniadanie
8.00- apel końcowy
do 11.00 opuszczenie bazy Rajdu

ZGŁOSZENIA PROSIMY PRZESYŁAĆ DO 10 GRUDNIA 2007 ROKU NA ADRESS

PRZEMYSŁAW PIERZCHLEWICZ
UL.K.S.WYSZYŃSKIEGO 4/1
66-400 GORZÓW WLKP

LUB DROGĄ ELEKTRONICZNĄ NA ADRESS

przemo-1313@o2.pl

( w treści maila należy podać jeżeli ktoś zgłasza się Drużyna bądz patrol
- ilośc zgłaszanych osób
- dane opiekuna lub patrolowego( imie nazwisko, stopień harcerski, nazwę Drużyny , Hufiec i numer telefonu kontaktowego
- osoby przyjeżdzają same prosze podćc tylko dane , który musi przesłać opiekun lub patrolowy oczywiście bez ilości osób)

DO ZOBACZENIA NA 1 ZLOCIE "DESANTOWICZÓW"

PAMIETAJCIE DESANT MUSI BYĆ:)

Operator eFon



eFON jest usługą o charakterze pre-paidowym (płatną z góry) adresowaną do szerokiej rzeszy użytkowników, którzy dużo dzwonią oraz chcą być osiągalni dla innych - dzięki możliwoPci otrzymania własnego numeru PSTN.
Stała, całodobowa stawka (już od 0,09 zł netto w Polsce i za granicę), wybór naliczania (30/30), usługi dodane oraz szeroki wybór tanich urządzeń współpracujących z protokołem SIP czynią tą usługę bardzo konkurecyjną wobec dotychczasowych operatorów telefonii tradycyjnej.

Internumer: Obecnie dostępne są następujące strefy numeracyjne:
058 Gdańsk 022 Warszawa 052 Bydgoszcz
056 Toruń 032 Katowice 012 Kraków
042 Łódz 061 Poznań 091 Szczecin
071 Wrocław 077 Opole 085 Białystok
014 Tarnów 017 Rzeszów 041 Kielce
068 Zielona Góra 089 Olsztyn 094 Koszalin
095 Gorzów Wielkopolski 034 Częstochowa 075 Jelenia Góra
076 Legnica 081 Lublin

Każdy użytkownik może mieć równocześnie kilka numerów publicznych z różnych stref numeracyjnych a także wybierać który z numerów ma być widoczny przy połączeniach wychodzących.

Usługi dodatkowe:

eFON Mobile
Unikalną funkcją w eFON jest możliwość nawiązywania połączeń międzynarodowych po stawkach eFON lub do innych użytkowników eFON z telefonu komórkowego za pomocą usługi eFON Mobile. W usłudze tej wystarczy połączyć się z lokalnym numerem bramy dostępowej a następnie po autoryzacji wybrać docelowy numer telefonu. Auoryzację można zautomatyzować wystarczy wpisać w panelu efon numer telefonu z którego będą nawiązywane połączenia a brama - jeśli telefon nie będzie miał wyłączonego wysyłania numeru telefonu - rozpozna dzwoniącego i zapyta o numer telefonu z którym mam być nawiązane połączenie.

Pozostałe usługi dodatkowe aktywuje się za pomocą odpowiedniego kodu wybranego ze słuchawki telefonu lub programu. W przypadku oprogramowania typu dialer zamiast # należy tylko wcisnąć zieloną słuchawkę.

W nawiasach podano alternatywne kody sterujące dla urządzeń gdzie * wywołuje funkcje urządzenia i nie ma możliwości wybrania np *10

Stan konta
System głosowy podaje stan konta w punktach
*10# (1111310)
Po wybraniu system poda komunikat "Masz jeszcze x punktów"
1 punkt = 1 grosz

Zastrzeżenie numeru (dostępne tylko dla posiadaczy numerów publicznych)
Blokada prezentacji numeru na połączeniach wychodzących
*27# (1111327)
System odpowie "Usługa została włączona"

Rezygnacja z usługi zastrzeżenia numeru
**27# (1111328)
System odpowie "Usługa została wyłączona"

Przekierowanie połączeń
W usłudze eFON (prepaid) możliwe jest wykonanie w jednym czasie tylko jednego płatnego połączenia. Jeśli więc prowadzisz rozmowę a równocześnie uaktywnione jest przekierowanie do sieci publicznej, system nie wykona operacji. Jeżeli przekierowanie ustawione jest na numer eFON lub pocztę głosową, funkcja zadziała.
Przekierowaniami można zarządzać zarówno z poziomu panelu eFON ze strony www jak też i za pomocą kodów sterujących. Koszt przekierowania jeśli jest ustawione na numer w sieciach publicznych ponosi zamawiający usługę - zaś osoba dzwoniąca (przekierowana) ponosi jedynie opłatę jak za połaczenie na numer efon.

W nawiasach podano alternatywne kody sterujące dla urządzeń gdzie * wywołuje funkcje urządzenia i nie ma możliwości wybrania np *10

Przekierowanie w przypadku nieodbierania
*61*numer telefonu# (1111361[numer telefonu])
Nieodebrane połączenia po 30 sekundach zostaną przekierowane na zdefiniowany numer, koszt przekierowania ponosi osoba uaktywniająca usługę, Po wybraniu kodu system odpowie "Usługa została włączona"
Aby zrezygnować z tej usługi wybierz:
**61# (1111362)
Po wybraniu kodu system odpowie "Usługa została wyłączona".

Przekierowanie w razie zajętości/niedostępności
Wszystkie połączenia przychodzące w przypadku zajętości lub niedostępności zostaną przekierowane na zdefiniowany numer
*67*numer telefonu# (1111367[numer telefonu])
System odpowie "Usługa została włączona"
Aby zrezygnować z tej usługi wybierz:
**67# (1111368)
Po wybraniu kodu system odpowie "Usługa została wyłączona".

Bezwarunkowe przekierowania
Wszystkie połączenia zostaną przeniesione na okreslony numer telefonu
*21*numer telefonu# (1111321[numer telefonu])
Po wybraniu kodu system odpowie "Usługa została włączona"
Aby zrezygnować z tej usługi wybierz:
**21# (1111322)
Po wybraniu kodu system odpowie "Usługa została wyłączona".

Poczta głosowa
W usłudze eFON każdy użytkownik ma dostęp do poczty głosowej wystarczy odpowiednio ustawić przekierowania na numer poczty głosowej - *11.
W każdej chwili można sprawdzić wiadomości wybierając bezpłatne połączenie z numerem *11 (1111311) domyślnym hasłem dostępowym jest 1234 aby zatwierdzić hasło (PIN) należy wcisnąć#.

Prezentacja stanu Dzięki tej usłudze możesz pokazać swoim klientom stan dostępności twojego numeru eFON. Możesz w łatwy sposób, wklejając odpowiedni kod wewnątrz swojej strony Internetowej, sprawić, że twoi klienci i znajomi będą wiedzieć czy jesteś dostępny czy nie!

W nawiasach podano alternatywne kody sterujące dla urządzeń gdzie * wywołuje funkcje urządzenia i nie ma możliwości wybrania np *10

Aby zmienić swój stan wybierz:
*24*0# (1111340) aby zmienić swój stan na ukryty

*24*1# (1111341) aby zmienić swój stan na dostępny

*24*2# (1111342) aby zmienić swój stan na zajęty

*24*3# (1111343) aby zmienić swój stan na niedostępny

Ciekawostki, Wiadomości

PLAY


Informacje ogólne
PLAY jest cyfrową siecią telefonii komórkowej, wykorzystującą pasmo: UMTS 2100. Międzynarodowe oznaczenie sieci to 260-06. Liczba przydzielonych numerów dla sieci Play to 4 miliony.

Historia

Netia Mobile, otrzymała 23 sierpnia 2005 roku koncesję na świadczenie usług telekomunikacyjnych i zezwolenie na budowę ruchomej sieci radiokomunikacyjnej według standardu UMTS.

13 października 2005 roku Netia Mobile zmienia nazwę na P4.

9 czerwca 2006 roku operator P4 podpisał umowę z operatorem sieci Plus firmą Polkomtel o dostępie telekomunikacyjnym (tzw. roaming krajowy). W jej wyniku przyszli klienci P4 uzyskają dostęp do połączeń głosowych, usług SMS i transmisji danych świadczonych za pośrednictwem sieci GSM należącej do Polkomtela.

III kwartał 2006 roku to planowany start nowej sieci, który zostaje przesunięty na I kwartał 2007 roku. Jak podaje operator, zmiana daty rozpoczęcia działalności na skalę komercyjną jest spowodowana utrudnieniami w otrzymywaniu pozwoleń na budowę stacji bazowych. Otrzymano 36 pozwoleń, podczas gdy z momentem startu sieć chce posiadać około 500 własnych stacji bazowych. Operator złożył wniosek do UKE o przedłużenie terminu wypełnienia zobowiązań koncesyjnych.

1 grudnia 2006 roku P4 rozpoczyna testy nowej sieci.

2 lutego 2007 roku P4 oficjalnie ogłasza nazwę sieci. Nazwa nowej sieci to PLAY.

16 marca 2007 roku sieć PLAY rozpoczęła działalność komercyjną. Tego dnia zaczęła się również sprzedaż telefonów oraz możliwość zawierania umów w jednym z punktów dawnego Germanos, sieci sklepów EMPiK i Media Markt.

Oferta

Początkowo sieć PLAY skupi się na kliencie indywidualnym i chce trafić ze swoją ofertą do atrakcyjnej grupy klientów czyli młodych ludzi w wieku 25-30 lat, posiadających już własne dochody, aktywnych i otwartych na nowe technologie. Oferowane będą usługi głosowe, wiadomości tekstowe i pewne usługi skrojone na miarę polskiego klienta, muzykę, wiadomości. W 2007 PLAY chce pozyskać około 0,4-0,5 mln abonentów. Do 2009 większość klientów PLAY mają stanowić użytkownicy abonamentowi, później przeważać mają klienci usługi prepaid.

Oferty postpaid i prepaid są bardzo podobne do siebie i proste - wszystkie ceny (z wyjątkiem telefonów) i usługi są takie same, nie ma podziału cen ze względu na godziny szczytu czy połączenia wewnątrz i pozasieciowe. Podstawowe stawki są takie same. Podstawową zaletą oferty sieci PLAY jest jej prostota a także oparcie oferty abonamentowej o pakiety kwotowe.

Testy

Na przełomie 2006 i 2007 roku operator zaangażował 20 tysięcy użytkowników do testowania możliwości nowej sieci, głównie w Warszawie i Trójmieście, gdzie sieć dysponuje już własnymi stacjami bazowymi. Uczestnik testu (testujący) to osoba fizyczna zakwalifikowana do udziału w Teście, która podpisała z P4 umowę o Testowanie Sieci Telekomunikacyjnej P4. Każdy uczestnik testu dostał nowoczesny, multimedialny telefon: Samsung Z370 lub Motorola V3xx wraz z aktywacją.

Dodatkowymi przywilejami dla testujących są:

* 150 zł miesięcznie do wykorzystania na połączenia rozmówne, wideorozmowy, transmisje danych i inne, w ramach wszystkich sieci o każdej porze,
* bezpłatne połączenia między uczestnikami Nadchodzi4,
* bezpłatne surfowanie po sieci Internet (do 10MB),
* bezpłatne surfowanie po stronie nadchodzi4.com (do 30MB),
* zwrot pieniędzy na konto za treści multimedialne,
* 100 extra SMS,
* 100 extra wizytówek SMS/MMS do wysłania z Internetu z nowym numerem telefonu.

Istnieją też przywileje dla osób, które nie zakwalifikowały się do fazy testowej, jednak będą one dostępne dopiero po wejściu usługi na rynek):

* możliwość wybrania i zarezerwowania złotego numeru,
* 50 minut miesięcznie na rozmowy, przez pierwsze 3 miesiące,
* wyjątkowy świat multimediów w Twoim telefonie,
* pakiet 60 MB multimediów do pobrania na telefon w pierwszym miesiącu.

Jak twierdzi operator, w terminie do 30 kwietnia 2007 osobom testującym zostaną zaproponowane oferty oparte o standardowe usługi telekomunikacyjne oraz dodatkowe oferty promocyjne: postpaid lub prepaid.

Sieć przygotowuje się także do testów roamingowych.

Etapy uruchamiania

Obecnie dzięki umowie o roaming wewnętrzny zasięg sieci Play pokrywa się z zasięgiem sieci Plus GSM (czyli w praktyce jest to sieć ogólnopolska). Lista miast, w których sieć PLAY będzie świadczyła usługi w oparciu o własną infrastrukturę sieciową:

Etap pierwszy:

* Górnośląski Okręg Przemysłowy
* Kraków
* Łódź
* Poznań
* Szczecin
* Trójmiasto
* Warszawa
* Wrocław

Etap drugi:

* Białystok
* Bydgoszcz
* Częstochowa
* Kalisz
* Kielce
* Lublin
* Opole
* Radom
* Rzeszów
* Toruń

Etap trzeci:

* Bielsko-Biała
* Gorzów Wielkopolski
* Nowy Sącz
* Olsztyn
* Rybnik
* Tarnów
* Zielona Góra

STRONA
OFERTA

Aktualne Oferty Pracy PUP w Radzyniu Podlaskim

KIEROWNIKA SKLEPU
NR REF. RA-KR

OCZEKIWANIA:
umiejętność kierowania sklepem, personelem, doświadczenie na ww. stanowisku, kreatywność, uczciwość, zaangażowanie, dyspozycycjność

PREFERENCJE:
osoby z doświadczeniem zawodowym i wykształceniem kierunkowym

KASJERÓW - SPRZEDAWCÓW
NR REF. RA-KS

do działów: mięsny, spożywczy, przemysłowy

MAGAZYNIERÓW
NR REF. RA-MP

PRACOWNICY STACJI PALIW
NR REF. RA-SP

mile widziane PANIE

OFERTY (CV + zdjęcie + list motywacyjny) należy przesłać pod adres:

PHU "TOPAZ" ul. Kolejowa 8B
08-300 Sokołów Podlaski

lub e-mail: tburzynski@topaz.home.pl

KONIECZNIE PODAJ NUMER REFERENCYJNY!

[ Dodano: 2008-08-15, 17:31 ]
REPREZENTANT FIRMY
na tereny:
Katowice, Rybnik, Bielsko Biała, Bydgoszcz, Tuchola,
Chojnice, Kraków, Radomsko, Radom, Leszno, Konin,
Poznań, Trójmiasto, Zielona Góra, Gorzów Wielkopolski
Lublin, Biała Podlaska, Radzyń Podlaski, Białystok
Jeżeli:
czujesz, że będziesz efektywny we współpracy z klientami biznesowymi
lub możesz się już pochwalić sukcesami w tym zakresie
potrafisz sobie wyznaczyć ambitne cele i wytrwale dążyc do ich realizacji
czerpiesz satysfakcję z nawiązywania relacji z ludźmi
szukasz miejsca, w którym będziesz mógł rozwijać swój talent
sprawnie jeździsz samochodem
Możemy Ci zaoferować:
atrakcyjne zarobki: podstawa + premia wynikająca z efektów pracy
indywidualną ścieżkę rozwoju Twoich kompetencji
szkolenia i warsztaty rozwijające Twoje kompetencje osobiste i profesjonalne
narzędzia pracy umożliwiające realizację celów: samochód, telefon służbowy
Katowice, Rybnik, Bielsko Biała: rf@katowice.biuroplus.pl
Bydgoszcz, Tuchola, Chojnice: rf@bydgoszcz.biuroplus.pl
Kraków: rf@krakow.biuroplus.pl
Radomsko: rf@czestochowa.biuroplus.pl
Radom: rf@radom.biuroplus.pl
Leszno, Konin, Poznań, Trójmiasto: rf@poznan.biuroplus.pl
Zielona Góra, Gorzów Wielkopolski: rf@zielonagora.biuroplus.pl
Lublin, Biała Podlaska, Radzyń Podlaski: rf@stalowawola.biuroplus.pl
Białystok: rf@bialystok.biuroplus.pl
Dowiedz się więcej o naszej firmie: www.biuroplus.pl

Oferta pochodzi z dnia:14.08.2008r

[ Dodano: 2008-08-15, 17:35 ]
FPP Grupa

Poszukujemy osób na stanowisko:

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY
Miejsce pracy: Lublin, Międzyrzec Podlaski, Radzyń Podlaski, Biała Podlaska, Łuków
Region: lubelskie
Nr referencyjny: Lublin/PH

Opis stanowiska:

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za realizację planu sprzedaży, aktywne pozyskiwanie klientów, kreowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku.

Charakter pracy: praca w terenie , samodzielne pozyskiwanie klietnów

Wymagania:

Minimum średnie wykształcenie, mile widziane wyższe
Mile widziane doświadczenie w sprzedaży w branżach: telekomunikacyjnej, finansowej, budowlanej, medycznej
Gotowość do pracy w terenie i aktywnego pozyskiwania klientów
Nastawienie na realizację celów
Umiejętność obsługi komputera
Prawo jazdy kat.B
Komunikatywność, samodzielność, motywacja

Oferujemy:

Umowę o pracę, pakiet socjalny
Stałe wynagrodzenie miesięczne, prowizję uwarunkowaną wynikami sprzedaży
Samochód służbowy
Telefon komórkowy
Komputer
Profesjonalne szkolenia
Możliwości rozwoju i awansu
Pracę w stabilnej firmie

Oferty (cv i list motywacyjny) proszę kierować na jeden z podanych niżej adresów, z zaznaczeniem numeru referencyjnego czyli w jakiej miejscowości kandydat chce podjąć prace:

lublin@fppgrupa.com

Prosimy o załączanie zdjęć w cv niewiększych niż 500 KB.

Informujemy, że skontaktujemy się z kandydatami telefonicznie w celu doprecyzowania danych zawartych w CV.

Prosimy także o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)".

14.08.2008r

[ Dodano: 2008-08-15, 17:36 ]
Streszczenie
Stanowisko: Pracownik biurowy [Zawód szkolny: Technik prac biurowych]
Opis: Zakres obowiązków: tłumaczenie ofert oraz umów; Typ wykształcenia: brak
Data rozpoczęcia pracy: 01/10/2008
Lokalizacja
Państwo: Polska
Region : Lubelskie
Wynagrodzenie / Umowa
Minimalne wynagrodzenie: 1,400.00
Waluta wynagrodzenia: złoty polski
Podatek od wynagrodzenia: brutto
System wynagradzania: miesięczny
Liczba godzin w tygodniu: 40
Rodzaj umowy: PRACA CZASOWA + PEŁNY WYMIAR GODZIN
Dodatki
Zapewnienie zakwaterowania: Nie
Zapewnienie wyżywienia: Nie
Koszty podróży: Nie
Wymagania
Wymagane wykształcenie: Edukacja obowiązkowa / wprowadzenie do zawodu
Wymagane kwalifikacje zawodowe: Nie
Wymagane doświadczenie: od 2 do 5 lat
Pracodawca
Nazwa: Spółdzielcza Mleczarnia "SPOMLEK"
Adres: Kleeberga 12, 21300 Radzyń Podlaski
Nr telefonu: 0833511423
Informacje: Kozak Małgorzata
Zgłoszenia
Zgłoszenia: Kontakt bezpośrednio do Pracodawcy (patrz dane Pracodawcy); Wymagane dokumenty: cv; Jezyk aplikacji: polski
Termin składania podań: 18/08/2008
Inne informacje
Liczba stanowisk: 2
Data publikacji: 12/08/2008
Data ostatniej modyfikacji: 12/08/2008

Kod ISCO: 4190
Krajowy nr ref.: 06150@StPr/08/0304
Kod Nace: 15.51

[ Dodano: 2008-08-15, 17:50 ]
Opis pracy: Rompol Ryszard Dzyr. Kontakt: Zieliński Marek, tel. 083 4131789, ul. Warszawska 24 Radzyń Podlaski

Przeznaczenie: Praca w sklepie z artykułami metalowymi. Wynagrodzenie od 1300zł brutto.

Wymiar etatu: 1

Wymagania:
Wykształcenie średnie.

Umiejętność obsługi komputera.

komunikatywność.

Książki telefoniczne

Dystrybucja Spisu Abonentów TP w 2005 roku.

1. Klienci TP otrzymają informację o zasadach zamawiania Spisu Abonentów TP edycji 2005 w ulotkach dołączonych do rachunków telefonicznych.
Ulotki będą wysyłane do klientów w marcu, kwietniu i lipcu br.
W marcu 2005 roku ulotki otrzymają abonenci z:
Gorzowa Wielkopolskiego, Zielonej Góry, Kalisza, Konina, Leszna, Piły, Krosna, Przemyśla, Rzeszowa, Tarnobrzega, Łomży, Białegostoku, Warszawy, Ciechanowa, Ostrołęki, Płocka, Siedlec i Radomia.
W kwietniu 2005 roku ulotki otrzymają Abonenci z:
Chełma;
W lipcu 2005 roku ulotki otrzymają Abonenci ze:
Szczecina, Włocławka, Częstochowy, Suwałk.
UWAGA!
W związku z tym, że baza danych klientów z Suwałk jest połączona z bazą danych klientów Olsztyn ulotki otrzymają również Abonenci z Olsztyna.
Klientów z Olsztyna, dzwoniących na BL 9393 w sprawie książki telefonicznej „Olsztyn”, prosimy informować, że publikacja Olsztyn będzie wydana w przyszłym roku. O warunkach zamawiania oraz o terminie wydania książki Olsztyn w 2006 roku, wszyscy Klienci zostaną poinformowani w ulotce, którą otrzymają wraz z rachunkiem w przyszłym roku.

2. Spis Telefonów będzie wydany w wersji drukowanej (książkowej) oraz elektronicznej (na płycie CD).
3. W roku 2005 zamawiać można tylko następujące publikacje:
- książki drukowane: - płyty CD:
- Białystok Kujawsko - Pomorska
- Chełm Lubelska
- Ciechanów, Ostrołęka, Płock, Siedlce Lubuska
- Częstochowa Mazowiecka
- Gorzów Wielkopolski Podkarpacka
- Kalisz Podlaska
- Konin Śląska
- Krosno Wielkopolska
- Leszno Zachodniopomorska
- Łomża
- Piła
- Przemyśl
- Radom
- Rzeszów
- Suwałki
- Szczecin
- Tarnobrzeg
- Warszawa
- Włocławek
- Zielona Góra
4. Aby otrzymać Spis Abonentów TP, klient musi wysłać pisemne zamówienie na adres: TP DITEL S.A., 04-501 Warszawa, ul. Płowiecka 1 z dopiskiem „Dystrybucja” lub pod nr faxu: (+22) 879 87 49.
5. Uwaga: prosimy nie zostawiać zamówień w Telepunktach i innych punktach TP S.A.
6. TP DITEL nie przyjmuje zamówień telefonicznie – jedynie w formie pisemnej
7. UWAGA: prośba do klientów, aby formularze były wypełniane CZYTELNIE i KOMPLETNIE!!!. (zawierały nr posesji i lokalu, nr telefonu)
8. Klienci, którzy otrzymali ulotkę w 2005 roku – muszą przesłać zamówienie do 31 maja,
9. Klienci, którzy otrzymali ulotkę w lipcu 2005 – muszą przesłać zamówienie do 30 września br.
W przypadku przesłania zamówienia po terminie, wydawca nie gwarantuje dostarczenia książki.
10. Uwaga: Spis Abonentów TP 2005 r. (podobnie jak w roku ubiegłym) nie będzie dystrybuowany przez Telepunkty i Punkty Sprzedaży.

11. Abonent może zamówić tylko jeden egzemplarz publikacji (książkę LUB CD) zawierający spis abonentów strefy numeracyjnej, do której należy jego linia telefoniczna.
12. Jeżeli klient nie będzie wiedział jaki tytuł publikacji musi wpisać na zamówieniu książkę może zamówić, klient powinien podać dokładny adres oraz numer telefonu – system do wprowadzania zamówień sam przyporządkowuje odpowiednią publikacje do konkretnego adresu
13. Wszystkie zamówienia wypełnione CZYTELNIE i odesłane w terminie są wprowadzane do bazy dystrybucyjnej, na podstawie której przeprowadzana jest dystrybucja.
14. Publikacja i dostarczenie spisów abonentów TP pod adres wskazany na formularzu zgłoszeniowym są bezpłatne.
15. Spis Telefonów zostanie doręczony w terminie do 2 miesięcy od daty wydania publikacji. Data wydania umieszczona jest na formularzu zgłoszeniowym, przesłanym do klientów.

Publikacja Termin wydania książki - 2005
„Ciechanów, Ostrołęka, Płock, Siedlce” ; Kalisz; Radom Czerwiec
Chełm; Konin; Leszno; Piła Lipiec
Krosno; Przemyśl; Rzeszów; Tarnobrzeg Listopad
Białystok; Częstochowa; Gorzów Wielkopolski; Łomża; Suwałki; Szczecin; Warszawa; Włocławek; Zielona Góra Grudzień
Płyty CD Grudzień

16. Odbiór książki zostanie potwierdzony podpisem osoby odbierającej. W przypadku nieobecności osoby upoważnionej do odebrania książki, kurier zostawi awizo z informacją o terminie i adresie, pod którym można odebrać książkę.
17. Dodatkowe egzemplarze (max do 5 sztuk) abonent instytucjonalny będzie mógł zamówić za pośrednictwem kuriera dostarczającego spisy. Realizacja zamówień na dodatkowe Spisy Telefonów będzie się odbywała w miarę posiadanych zapasów spisów.
18. Większe ilości publikacji mogą zamawiać tylko abonenci instytucjonalni po uprzednim kontakcie z Działem Dystrybucji TP DITEL. Zamówienia na większe ilości publikacji należy kierować na nr faxu (+ 22) 879 87 49. Zamówienia te będą wyłącznie realizowane w miarę posiadanych zapasów danej publikacji.
19. Zamówienia na dodatkowe spisy telefoniczne z innej strefy numeracyjnej będą realizowane w miarę posiadanych zapasów danego spisu.
20. Jeżeli z jakichś powodów klient nie będzie mógł wypełnić i wysłać zamówienia na książkę na formularzu, jaki będzie wydrukowany na ulotce, klient będzie mógł zamówić publikację wysyłając pismo pocztą do 30 września 2005 na adres: TP DITEL S.A., 04 –501 Warszawa, ul. Płowiecka 1 z dopiskiem „Dystrybucja”. W piśmie musi podać następujące informacje: imię i nazwisko abonenta, adres (kod pocztowy, miasto, ulica, nr domu i mieszkania) oraz numer telefonu stacjonarnego.

Informacja dotycząca wprowadzenia zamkniętego planu numeracj

Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 14 lipca 2005 r. w sprawie planu numeracji krajowej dla publicznych sieci telefonicznych podtrzymuje termin wprowadzenia zamkniętego planu numeracji wyznaczony na dzień 1 stycznia 2006 r. już trzy lata temu rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 5 września 2002 r. w sprawie planu numeracji krajowej dla publicznych sieci telefonicznych. Termin ten był także utrzymany w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 15 kwietnia 2004 r. W procesie konsultacyjnym tych rozporządzeń brały udział m. in. izby gospodarcze zrzeszające przedsiębiorców telekomunikacyjnych, w tym Polska Izba Informatyki i Telekomunikacji, które zgodziły się na takie rozwiązanie.

Plan numeracji zamknięty charakteryzuje się występowaniem w publicznej sieci telefonicznej jednego poziomu numeracji – numeracji krajowej. Oznacza to przejście na system numeracji polegający na stosowaniu numeru krajowego dla wszystkich rodzajów połączeń telefonicznych na terenie kraju, niezależnie czy będą to połączenia lokalne, czy międzystrefowe oraz czy dokonywane będą w obrębie miasta, gminy, powiatu, województwa, czy pomiędzy nimi, podobnie jak to ma miejsce w przypadku sieci telefonii komórkowej.

W krajowej sieci telefonicznej (stacjonarna telefoniczna sieć użytku publicznego w Polsce podzielona jest na 49 stref numeracyjnych), w połączeniach międzystrefowych stosowana jest obecnie numeracja geograficzna obejmująca dwa poziomy numeracji abonentów: poziom 7-cyfrowej numeracji strefowej oraz poziom numeracji krajowej osiągany po wybraniu przez abonentów prefiksu krajowego „0”, wskaźnika strefy numeracyjnej popularnie zwanego „numerem kierunkowym” i numeru strefowego (tzw. numeru abonenta), np. 0221234567, gdzie 0 - prefiks, 22 – wskaźnik strefy numeracyjnej (numer kierunkowy dawnego województwa warszawskiego), 1234567 – numer abonenta.

Najpóźniej od 1 stycznia 2006 r. używane aktualnie „numery kierunkowe” zostaną dodane przed 7-cyfrowy numer abonenta (tworząc 9 cyfrowy numer krajowy) i przestaną funkcjonować w obecnym rozumieniu, tzn. jako wskaźniki stref numeracyjnych zwane potocznie „numerami kierunkowymi”.

Abonent będzie posługiwał się numerem 9-cyfrowym we wszystkiego rodzaju połączeniach krajowych, przy czym istnieje konieczność wybierania przed tym numerem cyfry „0” jako prefiksu krajowego . Dla przykładu numer abonenta „1234567” w Gdańsku, gdzie „numerem kierunkowym” jest „58”, przyjmie postać „581234567”, zaś aby uzyskać połączenie z tym numerem będziemy musieli wybrać następujące cyfry: 0-581234567 niezależnie od miejsca z którego wykonujemy połączenie.

Użycie prefiksu krajowego „0” dla wykonania połączenia z abonentem w Polsce odróżnia takie połączenie krajowe od połączenia międzynarodowego, w którym używany jest prefiks międzynarodowy „00” umożliwiający realizację połączenia z abonentem w innym kraju.

Wybieranie we własnej strefie numeru krajowego poprzedzonego prefiksem „0” jest konieczne, gdyż bez „0”, po wybraniu numerów rozpoczynających się cyframi 91 (Szczecin), 94 (Koszalin), 95 (Gorzów Wlkp.), abonenci uzyskiwaliby połączenia z numerami AUS (radio-taxi, monitorowanie alarmów, serwisy informacyjne, itp.) z początkowymi cyframi jw.

W większości central w kraju abonenci już mogą wybierać w połączeniach wewnątrzstrefowych numer krajowy poprzedzony prefiksem „0”. Abonentom wywoływanym na wyświetlaczu aparatu prezentowany jest numer 0 + wskaźnik strefy + 7 cyfr. Abonenci mogą wtedy skorzystać z funkcji aparatu „oddzwoń”. Również w pamięci aparatu zapisywane mogą być numery krajowe abonentów.

Nie jest prawdą, że dla dokonania wyboru operatora należy zawsze wybierać jego czterocyfrowy numer dostępu (NDS) np. 1033. Może to być dokonane poprzez tzw. zlecenie preselekcji. NDS jest wtedy zapisywany na stałe do systemu centrali i abonent go nie wybiera (tak się dzieje obecnie). W danym połączeniu abonent może jednak wybrać NDS i traktowane jest to jako jego dodatkowe uprawnienie. Nie działa wtedy zlecenie preselekcji.

W przypadku, gdy abonent nie wybierze NDS, lub nie dokona zlecenia preselekcji połączenie będzie kierowane przez sieć operatora, z którym abonent ma podpisaną umowę.

Wprowadzenie zamkniętego planu numeracji wpłynie na:

powiększenie zasobów (rezerw) numeracyjnych (obecnie w dużych aglomeracjach posiadane rezerwy są bliskie wyczerpania),
ujednolicenie formatów numerów w sieci krajowej,
wprowadzenie w sieci stacjonarnej formatów numerów takich jakie funkcjonują w sieciach komórkowych,
idabonenta przez jego numer krajowy i w związku z tym brak konieczności zapamiętywania w jakiej strefie numeracyjnej ten numer się znajduje,
rozszerzenie w przyszłości możliwości funkcjonalnych sieci w celu realizacji uprawnień abonentów do zachowania dotychczasowego numeru, a także kształtowania nowych planów taryfikacji.
Wprowadzanie zamkniętego planu numeracji jest zgodne z zaleceniem E.164 Międzynarodowego Związku Telekomunikacyjnego. Kraje Unii Europejskiej rozpoczęły wprowadzanie zamkniętych planów numeracji począwszy od lat dziewięćdziesiątych ubiegłego wieku (np. Francja, Norwegia, Portugalia, Dania i inne) i jest to proces ciągły (np. Włochy).

Plan numeracji krajowej dla publicznych sieci telefonicznych: Tutaj

Numery stacjonarne będą dłuższe

Ministerstwo Infrastruktury przygotowało informację dotyczącą wprowadzenia zamkniętego planu numeracji krajowej. Po jego wprowadzeniu (najpóźniej 1 stycznia 2006 r.) 7-cyfrowe numery stacjonarne wydłużą się o 2 cyfry (o dotychczasowy numer kierunkowy).

Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 14 lipca 2005 r. w sprawie planu numeracji krajowej dla publicznych sieci telefonicznych podtrzymuje termin wprowadzenia zamkniętego planu numeracji wyznaczony na dzień 1 stycznia 2006 r. już trzy lata temu rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 5 września 2002 r. w sprawie planu numeracji krajowej dla publicznych sieci telefonicznych. Termin ten był także utrzymany w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 15 kwietnia 2004 r. W procesie konsultacyjnym tych rozporządzeń brały udział m. in. izby gospodarcze zrzeszające przedsiębiorców telekomunikacyjnych, w tym Polska Izba Informatyki i Telekomunikacji, które zgodziły się na takie rozwiązanie.

Plan numeracji zamknięty charakteryzuje się występowaniem w publicznej sieci telefonicznej jednego poziomu numeracji – numeracji krajowej. Oznacza to przejście na system numeracji polegający na stosowaniu numeru krajowego dla wszystkich rodzajów połączeń telefonicznych na terenie kraju, niezależnie czy będą to połączenia lokalne, czy międzystrefowe oraz czy dokonywane będą w obrębie miasta, gminy, powiatu, województwa, czy pomiędzy nimi, podobnie jak to ma miejsce w przypadku sieci telefonii komórkowej.

W krajowej sieci telefonicznej (stacjonarna telefoniczna sieć użytku publicznego w Polsce podzielona jest na 49 stref numeracyjnych), w połączeniach międzystrefowych stosowana jest obecnie numeracja geograficzna obejmująca dwa poziomy numeracji abonentów: poziom 7-cyfrowej numeracji strefowej oraz poziom numeracji krajowej osiągany po wybraniu przez abonentów prefiksu krajowego „0”, wskaźnika strefy numeracyjnej popularnie zwanego „numerem kierunkowym” i numeru strefowego (tzw. numeru abonenta), np. 0221234567, gdzie 0 - prefiks, 22 – wskaźnik strefy numeracyjnej (numer kierunkowy dawnego województwa warszawskiego), 1234567 – numer abonenta.

Najpóźniej od 1 stycznia 2006 r. używane aktualnie „numery kierunkowe” zostaną dodane przed 7-cyfrowy numer abonenta (tworząc 9 cyfrowy numer krajowy) i przestaną funkcjonować w obecnym rozumieniu, tzn. jako wskaźniki stref numeracyjnych zwane potocznie „numerami kierunkowymi”.

Abonent będzie posługiwał się numerem 9-cyfrowym we wszystkiego rodzaju połączeniach krajowych, przy czym istnieje konieczność wybierania przed tym numerem cyfry „0” jako prefiksu krajowego. Dla przykładu numer abonenta „1234567” w Gdańsku, gdzie „numerem kierunkowym” jest „58”, przyjmie postać „581234567”, zaś aby uzyskać połączenie z tym numerem będziemy musieli wybrać następujące cyfry: 0-581234567 niezależnie od miejsca z którego wykonujemy połączenie.

Użycie prefiksu krajowego „0” dla wykonania połączenia z abonentem w Polsce odróżnia takie połączenie krajowe od połączenia międzynarodowego, w którym używany jest prefiks międzynarodowy „00” umożliwiający realizację połączenia z abonentem w innym kraju.

Wybieranie we własnej strefie numeru krajowego poprzedzonego prefiksem „0” jest konieczne, gdyż bez „0”, po wybraniu numerów rozpoczynających się cyframi 91 (Szczecin), 94 (Koszalin), 95 (Gorzów Wlkp.), abonenci uzyskiwaliby połączenia z numerami AUS (radio-taxi, monitorowanie alarmów, serwisy informacyjne, itp.) z początkowymi cyframi jw.

W większości central w kraju abonenci już mogą wybierać w połączeniach wewnątrzstrefowych numer krajowy poprzedzony prefiksem „0”. Abonentom wywoływanym na wyświetlaczu aparatu prezentowany jest numer 0 + wskaźnik strefy + 7 cyfr. Abonenci mogą wtedy skorzystać z funkcji aparatu „oddzwoń”. Również w pamięci aparatu zapisywane mogą być numery krajowe abonentów.

Nie jest prawdą, że dla dokonania wyboru operatora należy zawsze wybierać jego czterocyfrowy numer dostępu (NDS) np. 1033. Może to być dokonane poprzez tzw. zlecenie preselekcji. NDS jest wtedy zapisywany na stałe do systemu centrali i abonent go nie wybiera (tak się dzieje obecnie). W danym połączeniu abonent może jednak wybrać NDS i traktowane jest to jako jego dodatkowe uprawnienie. Nie działa wtedy zlecenie preselekcji.

W przypadku, gdy abonent nie wybierze NDS, lub nie dokona zlecenia preselekcji połączenie będzie kierowane przez sieć operatora, z którym abonent ma podpisaną umowę.

Wprowadzenie zamkniętego planu numeracji wpłynie na:

powiększenie zasobów (rezerw) numeracyjnych (obecnie w dużych aglomeracjach posiadane rezerwy są bliskie wyczerpania),

ujednolicenie formatów numerów w sieci krajowej,

wprowadzenie w sieci stacjonarnej formatów numerów takich jakie funkcjonują w sieciach komórkowych,

identyfikację abonenta przez jego numer krajowy i w związku z tym brak konieczności zapamiętywania w jakiej strefie numeracyjnej ten numer się znajduje,

rozszerzenie w przyszłości możliwości funkcjonalnych sieci w celu realizacji uprawnień abonentów do zachowania dotychczasowego numeru, a także kształtowania nowych planów taryfikacji.

Wprowadzanie zamkniętego planu numeracji jest zgodne z zaleceniem E.164 Międzynarodowego Związku Telekomunikacyjnego. Kraje Unii Europejskiej rozpoczęły wprowadzanie zamkniętych planów numeracji począwszy od lat dziewięćdziesiątych ubiegłego wieku (np. Francja, Norwegia, Portugalia, Dania i inne) i jest to proces ciągły (np. Włochy).